Asystent/ka działu rozliczeń



Billennium jest polską firmą IT, która od ponad 13 lat rozwija innowacyjne usługi i produkty oraz dostarcza najlepszych specjalistów w ramach outsourcingu. Realizujemy projekty i usługi IT w Polsce, na terenie Unii Europejskiej, a także w Stanach Zjednoczonych. Obecnie zatrudniamy ponad 400 specjalistów z zakresu najnowocześniejszych rozwiązań wspierających biznes i posiadamy 4 oddziały na terenie kraju.

W latach 2012 - 2013 roku Billennium trafiało na prestiżową listę Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, skupiającą najszybciej rozwijające się innowacyjne przedsiębiorstwa oraz otrzymywało tytuł Gazeli Biznesu.

Chcemy zmieniać sposób, w jaki ludzie pracują i żyją, tworząc innowacyjne rozwiązania IT przynoszące radość i korzyść Klientom, a także nam samym. Szukamy ludzi z pasją, którzy będą z nami tę misję wypełniać.

Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatki/-a na stanowisko:

Asystent/ka działu rozliczeń

Miejsce pracy: Warszawa

Zadania:
• podstawowe wsparcie działu rozliczeń i PMO (sprawdzanie poprawności listy przepracowanych godzin etc.)
• pomoc w prowadzeniu dokumentacji projektowej: tworzenie i aktualizacja dokumentów, prowadzenie baz danych oraz bieżące wsparcie zespołu w przygotowaniu zestawień i raportów
• wystawianie i kontrolowanie poprawności faktur oraz innych dokumentów dotyczących płatności
• bieżący kontakt z działami finansowymi Klientów

Oczekiwnia:
• minimum roczne doświadczenie w pracy biurowej
• bardzo dobra znajomość Ms Office, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego MS Excel (weryfikacja na podstawie testu)
• dobra znajomość języka angielskiego
• umiejętność analitycznego myślenia
• skrupulatność, dokładność oraz bardzo dobra organizacja pracy
• samodzielność oraz odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań
• komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

Warunki zatrudnienia:
• praca na pełen etat
• możliwość zawarcia umowy o pracę
Kontakt: martyna.lipska@billennium.pl