Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta



INFORMACJE O PRACODAWCY
Typ pracodawcy: INDYWIDUALNY
Krótka informacja o pracodawcy: Centrum obsługi klienta.
INFORMACJE O OFERCIE
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Miejsce Pracy: Warszawa
Branża: Obsługa klienta/Call Center
Opis zadań: Do Twoich obowiązków należeć będzie telefoniczna obsługa bieżących klientów połączona ze sprzedażą nowych oraz dodatkowych produktów i usług.
Wymagania pracodawcy: Jeśli:
* lubisz telefoniczną obsługę Klientów, potrafisz sprzedawać i chciałbyś robić to lepiej;
* szukasz pracy z elastycznym grafikiem, który możesz elastycznie planować;
* stawiasz na rozwój i podnoszenie kwalifikacji;
* jesteś osobą otwartą, komunikatywną i masz umiejętność przekonywania innych;
* lubisz kontakt z ludźmi;
* preferujesz pracę z nastawieniem na realizację celów.

Mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi klienta oraz sprzedaży.
Dodatkowe informacje: Oferujemy:
* stabilną współpracę (umowa zlecenie);
* możliwości rozwoju i awansu;
* grafik dopasowany do Twoich potrzeb;
* wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników;
* przeszkolenie w zakresie produktów oraz zasad prowadzenia telefonicznej obsługi klienta;
* rozwój umiejętności negocjacyjnych i interpersonalnych;
* przyjazną atmosferę w zgranym młodym zespole;
* pracę w nowym biurze z doskonałą lokalizacją w Centrum Warszawy;
* regularne konkursy sprzedażowe i eventy integracyjne.
Dodano: 2017-11-24 10:28:03
Dokumenty aplikacyjne: Prosimy o przesłanie:
   * CV
   * listu motywacyjnego
na adres mailowy:

rekrutacja@ccglobally.com

Prosimy dopisać w mailu:
Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dn. 29.08.97 roku, Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)".