KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO

Ogłoszenie  KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO

  • Praca

URZĄD GMINY MICHAŁOWICE 
 OGŁASZA NABÓR
 NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
 KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO REGUŁY 
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe w zakresie psychologii, socjologii, rehabilitacji,
3) specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej,
4) co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z osobami z orzeczeniem o niepełnosprawności,
5) co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej,
6) posiadanie wiedzy w zakresie prowadzenia obiektu pobytowego,
7) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
8) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
przestępstwo skarbowe,
9) brak orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu 
pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi,
10) nieposzlakowana opinia,
11)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na kierowniczym stanowisku urzędniczym,
12)znajomość przepisów prawa związanych z zakresem wykonywanych zadań w szczególności 
dotyczących: ustawy o pomocy społecznej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o 
pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy prawo zamówień 
publicznych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób 
niepełnosprawnych; ustawy o Funduszu solidarnościowym, zakresu prawa pracy, programu
„Centra opiekuńczo-mieszkalne”.
2. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych,
2) umiejętność organizacji pracy, kierowania zespołem i pracy w zespole,
3) umiejętność rozwiązywania konfliktów,
4) umiejętności komunikacyjne,
5) umiejętności analityczne,
6) dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office oraz urządzeń biurowych,
7) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, zaangażowanie, 
kreatywność, odporność na stres, sumienność, dyspozycyjność, samodzielność.
3. Warunki pracy:
1) usytuowanie stanowiska pracy: na parterze w budynku parterowym,
2) praca przy komputerze w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i 
sztucznym, z wentylacją mechaniczną,
3) stanowisko wymagające kontaktowania się z podmiotami zewnętrznymi i innymi 
stanowiskami,
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie, organizowanie, nadzorowanie i reprezentowanie na zewnątrz Centrum 
Opiekuńczo-Mieszkalnego Reguły (zwanego dalej COM),
2) nadzór nad bieżącą działalnością,
3) planowanie i wytyczanie kierunków działania COM,
4) organizacja pracy w celu zapewnienie uczestnikom różnorodnych usług dostoswanych do ich 
indywidulanych potrzeb,
5) opracowanie niezbędnych dokumentów wewnętrznych i regulaminów,
6) opracowywanie planów finansowych i prowadzenie prawidłowej gospodarki COM,
7) dbałość o zapewnienie właściwego poziomu środków finansowych na działalność COM,
8) zatrudnianie i wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy wobec pracowników COM,
9) dbałość o właściwy dobór oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych przez pracowników,
10)zarządzanie, nadzór i motywowanie kadry COM,
11)zapewnienie i przestrzeganie przepisów dotyczących danych osobowych uczestników COM,
12)zapewnienie w kierowanej jednostce kontroli zarządczej i dokonywanie oceny jej 
funkcjonowania,
13)zapewnienie i utrzymanie odpowiedniego standardu świadczonych usług w COM,
14) współpraca z Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej Gminy Michałowice i innymi 
instytucjami w zakresie realizacji zadań COM,
15) właściwe gospodarowanie funduszami i majątkiem COM, zgodnie z ich przeznaczeniem oraz 
obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
16) wykonywanie innych zadań i podejmowanie decyzji w zakresie wynikającym z przepisów 
prawa, uchwał rady Gminy, Zarządzeń lub upoważnień Wójta a także statutu i regulaminu 
organizacyjnego.
5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem,
2) życiorys – curriculum vitae opatrzone własnoręcznym podpisem,
3) dokumenty potwierdzające poprzednie okresy zatrudnienia (świadectwa pracy),
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (dyplom ukończenia studiów wyższych),
5) dokumenty potwierdzające ukończenie kursów, szkoleń,
6) oświadczenie o niekaralności, 
7) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw 
publicznych,
8) oryginał kwestionariusza osobowego,
9) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który 
zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 
listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
6. Inne
 Prosimy o przedstawienie oczekiwanego wynagrodzenia za pracę (brutto).
7. Dodatkowe informacje:
1) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób 
niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Michałowice, w rozumieniu przepisów 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy 
niż 6%.
2) „Administratorem danych osobowych zawartych w przekazanych dokumentach aplikacyjnych 
jest Urząd Gminy Michałowice z siedzibą w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, 
reprezentowany przez Wójta Gminy. Dane przetwarzane są w celu rekrutacji i zatrudnienia i 
ich podanie jest obowiązkowe w zakresie określonym przepisami prawa pracy, w 
szczególności przez Kodeks Pracy oraz ustawy o pracownikach samorządowych. Dane nie są 
przekazywane żadnym nieuprawnionym odbiorcom, ani też do państw trzecich. Dane są 
przechowywane przez czas niezbędny do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Osobie 
której dane dotyczą, przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, prawo ich uzupełniania, a 
także prawo do wycofania zgody na dalsze ich przetwarzanie. Szczegółowe informacje 
dotyczące zasad przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są w Biuletynie 
Informacji Publicznej Urzędu.” 
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 06 maja 2024 r. w siedzibie urzędu, z 
dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego Reguły”
lub przez zakładkę „Aplikuj”.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej 
(www.bip.michalowice.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Michałowice, Reguły, 
ul. Aleja Powstańców Warszawy 1

Ogłoszenie  KIEROWNIK CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO

Udostępnij: